Çalışma Prensibi
Yataklanmış rotor parçası ile sabit olan stator parçası arasındaki boşluğa metal tozunun, elektromanyetik kuvvet ile manyetize olup bu boşluğa dolması sayesinde oluşan sürtünme kuvveti frenin ana tork kaynağını oluşturur. Bu sayede, 0-24 V DC aralığında verilen elektrik enerjisine bağlı olarak, kontrol edilebilen, lineer artan veya azalan tork kuvveti elde edilmiş olur.
Teknik Dökümanlar
UYGULAMA ALANLARI
PARÇALAR
OPSİYONEL PARÇALAR
CEBRİ FAN
ABTF serisi tozlu frenler çalışma prensibi gereği, çalışma ortamına bağlı olarak yüksek ısı değerlerine ulaşabilirler. Zorlu çevre şartlarının olduğu veya sıcaklığın yüksek olduğu yerlerde harici cebri fan uygulaması kullanılmalıdır. Fren üzerinde önemli bir soğutma etkisi yaratarak, çevresel etkiyi hafifletir, daha verimli ve uzun ömürlü olmasını sağlar.